Podrška

Ovdje pronađite odgovore na česta pitanja ili nas kontaktirajte - rado ćemo Vam pomoći!

Nakit i personalizacija

Od kojeg materijala je izrađen nakit?

Naš nakit izrađen je od visokokvalitetnog nehrđajućeg čelika koji je otporan na hrđanje, koroziju i promjenu boje. Idealan je za svakodnevno nošenje. Srebrna boja visoko polirani čelik sa sjajem. Zlatna boja visoko polirani čelik sa sjajem i 18K pozlatom.

Može li se nakit personalizirati?

Da, velik dio nakita iz naše ponude može se personalizirati gravurom po Vašoj želji. Gravura može sadržavati tekst, datume, inicijale, simbole ili kratke poruke.

Koliko teksta može stati na nakit?

To ovisi o veličini komada nakita. Za svaki element navedeno je ograničenje broja znakova. Ako niste sigurni, slobodno nas kontaktirajte za savjet.

Mogu li staviti bilo kakav tekst na nakit ili se biraju samo ponuđene gravure?

Možete staviti bilo koji tekst po Vašoj želji. Slobodno unesite svoj tekst tijekom narudžbe.

Imam sliku koju bih htjela staviti na nakit, ali nisam sigurna možete li je ugravirati.

Javite nam se prije narudžbe i pošaljite sliku kako bismo provjerili je li izvedivo.

Mogu li vidjeti primjer dizajna prije graviranja?

Da, možemo Vam poslati digitalni prikaz gravure prije izrade. Javite nam se s Vašim zahtjevom nakon narudžbe.

Koje metode graviranja koristite?

Koristimo precizno lasersko graviranje koje osigurava trajnu i kvalitetnu gravuru bez oštećenja nakita.

Hoće li gravura izblijedjeti ili se izbrisati?

Gravura je trajna i ne blijedi jer se izrađuje laserskom tehnikom. Nehrđajući čelik dodatno osigurava dugotrajnost.

Što ako pogriješim u tekstu za gravuru?

Ako primijetite pogrešku odmah nas obavijestite. Nakon što gravura bude napravljena, promjene nisu moguće.

Imam dodatnu napomenu vezanu uz gravuru ili izgled samog nakita, mogu li je negdje napisati?

Da, dodatnu napomenu navedite u prozoru Dodatne napomene u koji pišete sve napomene vezane uz Vašu narudžbu.

Našla sam na Vašem Instagramu nakit koji bih htjela, ali ga ne uspijevam naručiti preko Vaše internetske trgovine. Što mi je činiti?

Ako ne možete naručiti željeni komad putem naše internetske trgovine, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila ili društvenih mreža. Rado ćemo Vam pomoći.

Je li nakit hipoalergen?

Da, naš nakit od nehrđajućeg čelika je hipoalergen i siguran za osjetljivu kožu.

Kolika je trajnost pozlaćenog nakita od čelika?

Pozlaćeni nakit od nehrđajućeg čelika ima izvrsnu trajnost. Uz pravilno održavanje, izgledat će sjajno dugi niz godina.

Kako se održava nakit od nehrđajućeg čelika?

Nakit je jednostavan za održavanje – dovoljno ga je očistiti mekanom krpom. Preporučujemo izbjegavanje kontakta s klorom radi dodatne trajnosti.

Narudžbe i dostava

Kako mogu znati je li moja kupnja uspješno obavljena?

Nakon obavljene kupnje, primit ćete email potvrde. Ako ga ne dobijete, slobodno nas kontaktirajte.

Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe?

Nakon što pošaljemo vašu narudžbu, poslat ćemo vam email s brojem za praćenje kako biste u svakom trenutku mogli pratiti svoju pošiljku.

Putem koje dostavne službe vršite dostavu?

Dostavu vršimo putem GLS-a.

Koliki je rok dostave?

Rok dostave je 3-5 radnih dana od dana narudžbe.

Dostavljate li u inozemstvo?

Da, omogućujemo dostavu diljem svijeta, ali uz određene iznimke. Međunarodne pošiljke mogu zahtijevati dodatne naknade ili poreze koje kupac snosi samostalno.

Hitno mi je potreban nakit, koliko brzo može biti dostava?

Ukoliko je hitno, nakit može biti poslan unutar 48 sati od narudžbe, no potrebno je tijekom narudžbe naznačiti i dodatno platiti opciju hitnog slanja.

Naručila sam prije više od 10 dana nakit, a narudžba mi nije stigla. Što da radim?

Molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila ili telefona kako bismo provjerili status Vaše narudžbe i riješili problem.

Imate li opciju plaćanja pouzećem?

Zbog vrste nakita koju prodajemo plaćanje pouzećem nije moguće.

Mogu li otkazati svoju narudžbu?

Narudžbe koje su već poslane ne mogu se otkazati. Ako želite otkazati narudžbu, javite nam se što prije kako bismo pokušali obraditi Vaš zahtjev.

Povrati i zamjene

Što učiniti ako primim pogrešan ili oštećen proizvod?

Naš cilj je osigurati da svi proizvodi stignu u savršenom stanju. Ako primite pogrešan ili oštećen artikl, odmah nas kontaktirajte – rado ćemo riješiti problem.

Mogu li vratiti ili zamijeniti personalizirani nakit?

Zbog personalizacije, povrat ili zamjena nisu mogući osim u slučaju oštećenja ili greške s naše strane.

Ostala pitanja

Koliko traje jamstvo na proizvode?

Svi artikli dolaze s jamstvom od 3 mjeseca od datuma isporuke. Jamstvo ne obuhvaća mehanička oštećenja.

Kako se mogu pretplatiti na novosti i promocije?

Unosom svoje email adrese u Newsletter obrazac primit ćete redovite obavijesti o najnovijim proizvodima i posebnim ponudama.

Mogu li otkazati pretplatu na Newsletter?

Da, pretplatu možete otkazati klikom na opciju “Otkaži pretplatu” u bilo kojoj primljenoj poruci e-pošte.

Kontakt

Ako imate dodatnih pitanja ili trebate pomoć oko narudžbe, slobodno nas kontaktirajte! 😊

    Zatvori
    Zatvori
    Prijava
    Zatvori
    Košarica (0)

    Nema proizvoda u košarici. Nema proizvoda u košarici.



       
    Financira Europska unija – NextGenerationEU
               

    Financira Europska unija – NextGenerationEU

    Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno
    službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska
    unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.